Dirty Pretty Things

Something to talk about

Kategori: Livet

Tiden bara flyger förbi och helgen är äntligen kommen. Varit så ruskigt trött i veckan, troligtvis på grund av den väldigt trevliga men intensiva helgen i Luleå. Den gjorde att jag hade ett par timmar sömn att ta igen. Var otroligt skönt att få träffa lite nära och kära. Helgen fylldes med pannkaka, finwhisky, drakfrukt, trassligt hår, skumpa till frukost, leriga Converse, sol och vin på balkongen, Movits, brandalarm och min partyprinsessa. Fick lite av min hederliga bakisångest på bussen ner till Örnsköldsvik igen. Eller så berodde det bara på att jag var själv med mina tankar i sex timmar.

Sedan blev det dessutom middag och utgång med jobbet i onsdags då en kille slutat och skulle avtackas. Så nu kan jag lite mer om Örnsköldsvik. Det finns ett café som heter Två Fikon (vad är det för namn egentligen?) och på krogen spelar man alfabet på sina smartphones istället för att umgås. Och ska ett bröst falla ur klänningen ska det vara det vänstra. Skämt åsida, det var väldigt trevligt och var värt att förlora ytterligare några timmar sömn på.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-09-23 | 22:29:35
    Bloggadress: http://alinah.se

    godnatt fina du! :)

Kommentera inlägget här: