Dirty Pretty Things

Ah baby those are such great shoes

Kategori: Shopping

I lördags åkte jag till Umeå där jag mötte upp min mor och vi (läs jag) ägnade oss åt lite shopping. Det stora uppdraget var egentligen att köpa ett par sådana där stövletter som alla har. Du vet, med någon fin liten dragkedja och en behaglig och stabil klack som känns lite finare men ändå fungerar till vardags. Tydligen hade många andra tänkt samma tanke så det fanns ont om storlekar. Sedan har jag så högt fotvalv samtidigt som jag har korta fötter och därför har svårt att hitta skor som fungerar.

Hursomhelst kom jag inte hem utan skor utan köpte de som ni kan se ovan på rea. Trots att jag läst fyra kurser matematik på universitet (fem med statistiken) så får jag det till att jag tjänat 1650kr på skorna. De ena kostade 500kr istället för 1500kr och de andra 350kr istället för 1000kr. Tror de första kommer bli perfekta att ha på kontoret.
Kommentera inlägget här: