Dirty Pretty Things

Trygga språng

Kategori: Livet

Kom just igen från en löprunda på 6,5km och känner mig nöjd trots att det inte går så fort för mig. Jag sprang i alla fall längre än vad jag brukar så det är ändå framsteg. En sak är i alla fall säkert, det var betydligt tryggare att springa i skogen idag mot för vad det var igår. Jag berättar mer om ett tag och lägger upp bilder från gårdagens spänning i byn.

En fråga till er som brukar löpträna; Vad har ni på er när det börjar bli kyligare ute? Springer ni i underställströja eller har ni någon bra jacka att rekommendera?

KOMMENTARER:

  • Kristina säger:
    2011-08-11 | 11:30:15
    Bloggadress: http://hejmamma.se

    Vad duktig du är! :) Själv springer jag bara 5 km än så länge men mer ska det bli :)

    Jag brukar köra på underställ och en vanlig löpar t-shirt ovanpå när det är kallt. Blåser det dessutom kan man ta en vindtät jacka ovanpå (som ändå andas och kan släppa ut svetten)

    Kram!

Kommentera inlägget här: