Dirty Pretty Things

An Endless Mile

Kategori: Livet

Jag har börjat med något alldeles nytt i sommar - löpträning. Har aldrig gjort det i hela mitt liv förutom på den gamla goda tiden då man blev tvingad till det i skolan. Här hemma i Grönmarken och Skäran finns det väldigt trevliga grusvägar i skogen och det är sällan man möter någon. Perfekt för mig med andra ord.

Så, när jag var i New York i slutet av juni passade jag på att köpa mig en snygg löparoutfit, helt i Nike. Utöver det som syns ovan köpte jag även ett par långa byxor, strumpor och en svart T-shirt. Samt ett armband att ha till iPhonen. Nike är billigare i USA och skorna kostade inte mer än 300kr på en outlet. Jag intalar mig att det är tack vare de fina kläderna det gått så bra att springa. Vems liv blir inte lättare med lite rosa?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: