Dirty Pretty Things

If I were you

Kategori: Livet

Jag har återupptäckt The Matches och sitter och lyssnar på låten If I were you. If I were you babe, I'd be, I'd be thinking of me. Tycker den är sådär skönt kaxig.

I fredags hade Arktis en tillställning och bjöd på mat och bål. Väldigt trevligt. Därefter hamnade jag på PG en kort sväng men åkte hem rätt fort. Hade trots allt planerat en lugn och fridfull fredagkväll. Trots att jag åkte hem så slutade det i alla fall med en hel del drama och jag fick inte mer än max 4h sömn. På lördagen var det kräftskiva med klassen och lite annat folk. Lite farligt med kräftskiva då man inte äter jättemycket och snapsar samtidigt. Så idag har jag fått igen för det och varit otroligt seg. Känns lite som om jag mer eller mindre misshandlat min kropp den senaste tiden så planerar väldigt lugna helger framöver.
Kommentera inlägget här: