Dirty Pretty Things

Sick and tired of being sick and tired

Kategori: Personligt

Jag är sjuk. På den nivån att jag inte längre kan säga lite krasslig. Att vara sjuk är för mesar. Så varför är jag sjuk? Suck, vem försöker jag lura. Jag är den som blir fysiskt sjuk när jag mår psykiskt dålig, såsom vid stress. Men oftast är det på den nivån att man kan ignorera det någolunda och slipper missa alldeles för mycket. Dagens insikt är i varje fall att vara sjuk och uttråkad är en giftig kombination.

Höjdpunkten idag var när Freddie ringde. OCH OCKSÅ VAR SJUK. Då blev jag lite gladare. Nästan så glad att jag tror mig ha nog energi för att ge mig ut och kriga. Ja, jag ska nog göra det. Ska slåss mot den bittra och kalla Världen utanför. Allt för lite äventyr (och choklad). Vi ses! Om jag överlever.
Kommentera inlägget här: