Dirty Pretty Things

Home

Kategori: Personligt

Jag har just lämnat in ett par skisser som nog kan vara bland det sämsta jag åstakommit någonsin. Men även de snabbaste också så jag förlåter nog mig själv. Att rita och måla ligger inte naturligt för mig så försöker att ignorera det bristande resultatet.

Avsaknaden av tid till att skissa berodde allt mest på den något hastiga flytten. Hade jag vetat om den tidigare hade jag (kanske) planerat min tid bättre. I helgen så kom min mor, far och syster upp hit till kalla Luleå och hjälpte mig. (Ja, det var nog minus trettio grader där ett tag). Så just nu är min lägenhet den grymmaste! Nytt mörkt golv i vardagsrummet och nya tapeter i både vardagsrum och hall. Känns otroligt bra att ha ett hem som känns som mitt eget och inte är preliminärt. Städning nu!
Kommentera inlägget här: