Dirty Pretty Things

Smashed into pieces

Kategori: Personligt

Efter en lyckad helg var man tillbaka till verkligheten. Trodde att skisserna skulle in på onsdag men det är visst redan imorgon så jag är väldigt stressad. Samtidigt har jag fått ännu en Afte-attack så att jag inte kan äta utan att det gör förbannat ont och jag känner mig febrig och knäckt.

Min kära bakisångest har dessutom kommit tillbaka. Förra helgen och igår vaknade jag upp och den kändes som en stor fet stämpel med ordet nej i pannan. Förstår inte vad det beror på, för det kan lika gärna komma en kväll efter att man tagit det lugnt och inte druckit mer än en cider med vännerna. Man går igenom dagarna innan och söker efter ett svar på varför man mår som man mår utan större lycka. För faktum är att det inte finns någon grund till ångesten.

KOMMENTARER:

  • V säger:
    2010-04-19 | 16:32:22

    Kemisk ångest kompis ;) den kommer med åldern!

Kommentera inlägget här: