Dirty Pretty Things

Paint it black

Kategori: Övrigt

Igår skulle jag måla över lite spikmärken på min fina sittpall under en rast. Det hela gick bra ändå tills jag skulle iväg till skolan och skulle stänga igen burken. Den vek sig och färgen for över min fot och på golvet. Tog bort det värsta och rusade iväg på föreläsning. Direkt efter köpte jag penseltvätt och tack o lov gick fläckarna bort från golvet. Jag glömde dock foten så blev just påmind om att jag fortfarande har en svart fot.

För övrigt är det ett under att jag lägger upp den här bilden. Jag gillar inte fötter överhuvudtaget och har som mest problem med mina egna.

KOMMENTARER:

  • matilda säger:
    2010-04-28 | 21:31:04
    Bloggadress: http://minlillavaning.blogg.se/

    Ja precis, trodde aldrig jag skulle få se dina fötter här... Inte lite färg förresten!

Kommentera inlägget här: