Dirty Pretty Things

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Personligt

Testar, testar...

Jag hade inte tänkt börja blogg förän jag lyckats skrapa ihop en någolunda fin design.
Det känns inte särskilt lockande att blogga om inte bloggen inbjuder till läsning.
Eftersom jag inte är någon klippa på det här med bloggdesign kan det ta lite tid.

Medan ni väntar på att bloggen ska komma igång kan ni alltid adda mig på bloggkoll.
För visst känner ni ända ut i fingerspetsarna att det här är början på något stort?

Följ min blogg med bloggkoll

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2008-11-07 | 00:37:12
    Bloggadress: http://ineverlogin.blogg.se/

    Hej! Tack så mycket =) Jo, jag minns att du brukade titta in förut. Det var du som åkte till Afrika va?



    Jag gillar din header =)

Kommentera inlägget här: