Dirty Pretty Things

Våffeldagen!

Kategori: Studier

Skrivit tenta idag och den gick väl ungefär som väntat. Efter den dröjde det inte länge tills jag däckat i sängen och sov en eller två timmar. Drömde en väldigt trevlig dröm om att det börjat jobba en toksnygg kille på Ica Porsön som dessutom hade mitt nummer och ville ses ikväll. Sedan vaknar jag upp och inser att jag inte alls har någon dejt samt med samma hemska smärta i munnen som när jag somnat. Håller på att få en till blåsa i munnen vilket jag verkligen inte orkar med.

Slapp i alla fall laga mat då jag varit hos bror och tillsammans med alla hans vänner ätit våfflor. Väldigt mysigt och gott med våfflor. Särskilt då jag inte äter det mer än en gång per år. Nu hade jag tänkt knapra alvdon och försöka njuta av att ha kommit levande ur ännu en tentaperiod.