Dirty Pretty Things

En aning misslyckad

Kategori: Livet

Ja, alltså. Det går inte att vara på topp jämt. Mitt liv känns lite väl händelserikt samtidigt som det ibland känns som det står still. Förra helgen såg jag Raised Fist. Riktigt grymma var de och det enda minuset var väl egentligen min fysiska form (fortfarande sjuk). Det följdes av en kortare utgång där jag stötte på en sjukt creepy kille. Eller han stötte på mig, var lite det som var grejen. Så därefter gav jag upp och gick hem och hostade. På lördagen blev det inflyttningsfest, utgång och efterfest. En sådandär kväll då alla är sjukt taggade och blir sjukt... eh... glada. På söndag fick jag inte många knop gjort. Kanske på grund av kvällen innan eller det faktum att jag kom hem alldeles för sent. Fast jag var iväg på mysigt julfika!

På tal om julfika skulle jag iväg på det hos Sara och Erik idag. Har sett framemot det länge. Tror ni inte att jag somnar med mobilen på ljudlös och missar det? Strålande. Känner mig lite smått misslyckad.