Dirty Pretty Things

Free of me

Kategori: Livet

Då var det dags att återvända till studierna. Klockan ett drar första lektionen igång och jag ser framemot att träffa alla igen. Även om jag inte känner mig det minsta utvilad. För den här sommaren har varit galen, intensiv och alldeles underbar. Kanske är det just för att jag jobbat så mycket jag har tagit tillvaro på min lediga tid alldeles för väl.

Jag har haft min första helg i Luleå också. En väldigt osund och sjukt rolig helg, om så ganska skum. Det händer så mycket på mina helger numera. Kanske inte utåt sett men på något sätt lyckas jag alltid få något att reflektera och grubbla över. Tror bestämt jag måste börja skriva dagbok igen. Har en hel sommar att gå igenom. Jag är en alldeles för förvirrad själ för att hålla saker i huvudet. Jag måste få ner det på papper för att kunna slappna av.

Fick med min partyprinsessa ut. Kanske guld värt.
Kommentera inlägget här: