Dirty Pretty Things

Ny vecka, nya tag!

Kategori: Studier

Nu var veckans första dag över. Har lite ångest över hur lite skolarbete jag gjort men hoppas kunna lägga på ett kol de kommande dagarna.

Helgen var i alla fall oerhört lyckat! På fredagen kom Jani och Johan hit på besök. Så, vi åt pizza, bakade kladdkaka, såg idol och drack oss salongsberusade. Hann även med att se filmen Baksmällan. Jag gillar avslappnade och spontana kvällar.

På lördagen var det dags för phösarsittningen som började med förfest i Bunkern. Vi capsade och för en gångs skull träffade jag ibland. Sittningen var trevlig och jag fick äntligen i mig mat. Hade varit dum och glömt bort att äta något på dagen. Min bordsherre var vänlig nog att komma med shots till oss båda. Enda skillnaden var att det var vatten i hans. Inte snällt! Men kvällen var överlag riktigt rolig. Jag kände mig gladare än på länge och träffade mycket bra folk senare ute på krogen.
Kommentera inlägget här: