Dirty Pretty Things

Tenta-P och Monki

Kategori: Övrigt

Den fruktade tenta-P är över.
Yes! Från att vara en zombie till att vara fri som fååååågel. Äntligen är även denna tentamensperiod över. Hur det gick? Det är en helt annan sak. Jag får helt enkelt vänta och se, cross your fingers! Hur det än har gått känns det alltid lika bra när det är över och man kan får sitt liv tillbaka.

Monki till Luleå.
Igår öppnade Monki här i Luleå så jag är väldans glad. Jag var egentligen ute efter de snygga skorna med remmar och kilklack men kom istället hem med en väldans snygg jeansjacka. Jag testade skorna men insåg att de var på tok för höga för mina ovana fötter. Sedan var de väldigt stora i storlekarna och någon mindre storlek än 36 fanns inte. Fick hem denna söta klänning idag med, den kommer bli snygg till jeansjackan.


KOMMENTARER:

  • Regine säger:
    2009-03-21 | 17:00:18
    Bloggadress: http://www.regine.devote.se/

    Å så fint, elsker den blomstrete kjolen, jeansjakka og gladiatorsandalene,dei flate. loev it!!!



    Ha ein fin lørdag!

  • Sassy säger:
    2009-03-23 | 11:18:31
    Bloggadress: http://eurotrash.blogg.se/

    Vad kul att ni har fått Monki i Luleå! Din garderob måste vara överförtjust:)

Kommentera inlägget här: